lördag 11 december 2010

Talking about the rising girl

Jag har faktiskt fått lite gjort idag, var & handlade när brorsan väl masat sig upp. Sen bakade jag lussekatter, vaniljbullar, chokladfudge & marknadsgodis! När allt va klart gjorde jag & tommy pitabröd & tacofärs till middag så tittade vi på Pirates Of The Caribbean 3 till det, mums!
Vi har dock inte sett klart filmen, mamma & pappa kom hem så när vi sett klart första delen fick vi flytta oss från tvn.


Menmen, jag har försökt hela dan att få nån att gå med till Nordman, gjorde ett sista försök halv 7, ringde till Wicy & kände mig jätte desperat! Haha usch & detta har gjort att jag vart såå deppig med! Lite därför jag bakat i princip hela dan, jag hatar ju att baka annars!

Men nu är de försent & jag hatar alla just nu för att ingen jävel kunde offra sig & följt med mig, när jag bjuder & allt, skyll er själva jävla loosers!
(ta nu inte detta varken personligt eller allvarligt, jag får såna ryck ibland & jag menar det inte egentligen)

2 kommentarer:

  1. men jennie du får inte må så där:( de e bara att höra av dej om de är någort de vet du<3<3 älskar dej puss<3<3<3<

    SvaraRadera
  2. äsch var bara lite nere, vill inte tynga ner dig med bara skitsaker :)
    jag älskar dig med! <3<3<33

    SvaraRadera