lördag 18 december 2010

Nananananananana BATMAAN!

Tjohejleverpastej!
Det är nog ingen som är förvånad över att jag är vaken, right?
Jag är flummig, men nyss grät jag en skvätt! Filosoferade lite & jag kom att tänka på min önskning jag gjorde när jag såg stjärnfallet i veckan & då blev jag ledsen. Det känns som det aldrig kommer hända mig & då gjorde det ont.
Så kom in på neråttankarna, att jag aldrig kommer bli så lycklig som jag vill, & blablabla. Då grät jag lite, för just nu känns det väldigt långt borta, & hopplöst..

Men seriöst, jag måste fan ta mig i kragen, vad är det med mig? Varför låter jag känslorna ploppa fram så lätt nu för tiden? Det har verkligen hänt något med mig, något som gör att jag kan släppa fram känslor jag i vanliga fall brukar hålla låångt inne & inte tala om, knappt tänka på ens!
Skärpning Jennie, du vill inte visa dig svag inför andra!

Haha när jag skrev "känslorna ploppa fram" blev jag sugen på plopp!
De nya pappren är ju så söta!

Menmen, nu ska jag titta på nån söt film, hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar