lördag 25 december 2010

Juldagen

Tralala jag är lycklig för vi fick tag i tvn jag ville ha på rean! Det är galet med mellandagsrea, det är tur att min pappa är snabb, annars hade jag nog inte fått nån tv!
Menmen nu står den här & ser ny ut ;D

Gårdagen var jättemysig!
Hittade godis & en Elvistidning i julstrumpan på morgonen!
Vid halv 1 åkte vi ut till farmor & käkade massa julmat! Efter det åkte jag hem till Jenny en snabbis & vi bytte julklappar, tack så jättemycket för mina fina saker! Bild på de jag fick här: (förutom burken med kantareller som står kvar i farmors frys)


Sen va de Kalle kl 3 såklart! Efter det lite fika sen bara vänta på Tomten som kom runt halv 6!
Fick massa saker, & nästan bara grejer jag önskat & sånt som hörde till det. & det var i princip bara flytta hemifrån saker, kaffebryggare, brödrost, matberedare, bunkar, dessertskålar & massa sånt! :D Haha, fick  iaf ett presentkort på Lindex av lillebror & pengar av farmor & mormor, så lite annat va de allt med ;)
Sen va de rester & tomtegröt till kvällsmat innan de var dags att åka hem!

Hoppas ni med har haft en mysig jul mina vänner! :)

Idag ska jag vara med Jenny hade jag tänkt! Rester hos farmor sen, men vet inte om jag ska hänga med? Aja vi får se hur dagen formar sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar