lördag 11 december 2010

Det är vi mot världen baby!

Jag kan inte sova! Gick & la mig vid 11 tiden igår kväll, tänkte att om jag lägger mig i tid & bara vilar blir jag nog trött & somnar. Men icke, har försökt tvinga mig själv sova, tittat på film, bara blundat & tänkt massa, käkat pepparkakor & allt möjligt, men nu gav jag upp. Var tvungen att gå ner att dricka vatten så satte på datorn på vägen.
Nu känner jag hur tungt mitt huvud är, jag är inte trött med det är mitt huvud!

Idag tänkte jag gå upp hyffast i tid & få något gjort, mamma & pappa åker till Uddevalla så tänkte antingen baka lussekatter eller bullar & kanske nåt julgodis. Får väl se vad jag känner för, men nåt godis blir de iaf, så jag har något att trösta mig med på kvällen sen när jag sitter & kollar snyftfilm & tänker på alla som har kul som är & kollar på Nordman! Haha nej jag är inte bitter!

Så ska bara kika runt här lite till, händer inte mycket på internet mitt i natten dock så det är nog snart gjort! Sen ska jag sätta på en ny film, ta de lungt & bara vila så får man hoppas jag somnar snart!

Jävla tur att jag slapp utbildningen på jobbet idag, för isåfall skulle jag behövt gå upp om knappt 3 timmar. Snacka om jag hade haft panik då!
Gammal bild på klassen!

2 kommentarer:

  1. vi får ta igen nordman en annan daqg:O dumma sjukdom som slår ut närvi väll hinner ses:O:(

    pusssssss pussssssssss på dej:)<3<3

    SvaraRadera
  2. mm jaa det är synd :/ men krya på dig ordentligt nu! pussspusss! <33

    SvaraRadera