tisdag 21 december 2010

I just want to let it go beacuse I want to do it solo

Usch min hals is killing me! Ringde sjukvårdsupplysningen & hon sa att jag skulle vila, ligga med huvudet högt, dricka mycket av det jag klarade av att dricka, äta halstabletter, jag fick inte jobba inatt & jag får inte gå ut på 2 dagar för att inte smitta nån :P Har det inte blivit bättre på torsdag ska jag ringa igen så jag får göra halsprov.
Så nu har jag tagit julledigt alltså, haha!
Imorrn skulle jag ju fikat & simmat & bytt julklappar med Jenny & gått till optiker igen, men har fått avboka allt :/

Hade en jättekonstig dröm nu innan jag vaknade, jag har haft precis samma en gång förut, fast nu visste jag ju vad som skulle hända & vad som gick snett, så jag kunde hindra att de sakerna hände. Ja de va skitkonstigt. Enda skillnaden va att de va en annan kille med denna gången, som jag blev kär i. Haha, vi va typ smittade av ett virus, fast det gjorde att man mådde mycket bättre än att vara en "normal" människa & vi försökte få de få som inte va smittade än att förstå det & smitta dom med men de ville dom inte för dom trodde vi var galna. Haha jaa man kan drömma konstigt! :D Men kul va den iaf :)

Jaja, jag ska ta & lägga mig & titta på film nu & vila massa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar