söndag 12 december 2010

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne

Det är helt klart när jag var i Bulgarien med mamma, pappa, brorsan, jan & jeanette! Det var i Maj 2005, det var precis lagom varmt hela veckan, runt 23 grader! Det regnade tyvärr 2-3 dagar, men vi va ute på promenader & drack drinkar ändå ;D

 Bild på poolen & vattnet från taket!

Det var första gången jag var på en sån utlandssolsemester, & jag har inte varit på någon sen dess heller. Kan va det som gjorde de så speciellt, det är inget vi gör flera gånger om året som vissa andra familjer har råd med.
Promenad på stranden!

Det var en jätterolig & härlig vecka! Vi var på ett hotell med inte så många andra gäster, & det låg i princip mitt ute i ingenstans! Det var så lungt & skönt!
Hotellet var jättehäftigt så vi gick omkring mycket & kollade läget, massa gångar hit & dit, åh det var så mysigt!
Lite av hotellet, taget från vår balkong på kvällen!

Har såklart massa andra favoriter, men detta var verkligen härligt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar