onsdag 22 december 2010

♥ Dag 25 – En första

.. dag på gymnasiet.
Det var en spännande & nervös dag!
Jag & Jenny gick hemifrån i ganska god tid, vi gick in & visste inte riktigt vart vi skulle! Stog i trappan upp till första våning & väntade med några andra.
Sen kommer jag inte ihåg hur vi fick reda på det men nån sa att vi livsmedel skulle högst upp, så vi kilade upp & väntade ute i korridoren. Ingen hade vågat gå in mer än Wicy, som satt i klassrummet & pratade högt!
Jag minns att jag trodde att det var en lärare eller något, men det visade ju sig att det inte alls var!

Jaa det var en lite halvläskig dag, man satt där & spanade in sina kamrater & blev lite nervös när jag såg Sanna! Tyckte hon såg ut som en riktig bitch & tänkte: nej hur ska jag klara av en till sån person i 3 år?!
Men som tur var så visade det ju sig att hon inte alls var en sån person ;)

Tyckte också att det var jobbigt när det var dags att presentera sig inför alla, då det värsta jag vet är att prata inför folk! Men det gick ju fint :)



Tack för 3 jättebra år både Lpare & Hrare! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar