måndag 27 december 2010

I would sail away from you again

Dagen i Ullared var hur bra som hellst!
Vi gick upp kl 5, vilket va lite motigt! Sen åkte vi så vi va där precis efter att dom öppnade, det var precis lagom med folk, nästan lite lite till&med?
Men de va riktigt gött, då kunde man gå där & kolla ordentligt :)
Gick väl där en 3 timmar, sen fikade vi & drog oss till Borås där jag bjudde på Jensens Böfhus till middag, det var riktigt gott det!
Kom hem vid 4 & aa de va rätt lagom dag :) 
Drygt 2000kr fattigare, men har köpt en del riktigt bra grejer!

B.l.a en volymemaster för 299kr! Funderat på att skaffa en hur länge som hellst men billigaste jag hittat har vart på 350spänn & jag har inte riktigt kännt att jag har haft råd med det, men nu kunde jag inte låta bli :)

& en liten hög med rosa grejer med såklart ;)
Tack för idag Jenny, mamma & pappa! <3

2 kommentarer:

  1. tack själv:) och hälsa mamma å pappa att de va jätte snällt att jag fick följa med:)

    pusss på dej;)<3<3<3

    SvaraRadera
  2. nemasproblemas ;D pusspuss <3<333

    SvaraRadera