torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedan!

Imorrn är det julafton!

Det var en konstig natt, jag somnade som en sten kvart över 11 igårkväll & sov till 2 på natten, vaknade & gick upp & kissade, sen somnade jag inte om igen förän halv 8 imorse! Tack så hemskt mycket för den, jag va svintrött när klockan ringde kl 10! Usch, sånt är inte så roligt.

Igår fick jag en julklapp från Gun-Britt, ett jätte fint halsband, bild här nere! Det var snällt av henne :)

Jag har också fått julklapp från Mirre som jag inte fick öppna förän på julafton, men jag har redan öppnat för jag är nyfiken ;D Haha, världens finaste svampbobpenna & ett halsband, bild på det med!

Vi har inget vatten idag, det känns ju bra? Haha, pappa håller på med det, va nån ventil som gått sönder såklart så han va tvungen att fixa det idag :P

Nää jag kan ju ändå inte duscha, & jag har städat iordning i mitt rum & bytt lakan i sängen, så tror jag ska fixa naglarna så dom blir julröda & fina :)


En dagens sanning kommer upp lite senare med såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar