tisdag 28 december 2010

Mamma

Jag somnade vid 2 inatt sen vaknade jag halv 6 imorse av att det kom folk. & jag tänkte vadfan är det nu? Jag har inte hört nån tefefon, ingen som ringt på dörren eller nåt. Ligger & lyssnar, hör att både mamma & pappa är uppe & att det är en tjej & en kille som kommit.
Sen går dom ut i hallen & jag fattar att det är ambulanspersonal som kommit, jag blir nästan lite lättad & jag hör pappa säja hejdå till dom.
Jag somnar gott om.

När jag kan somna om såhär lätt när ambulansen hämtar min mamma så tycker väl ni att det är nåt fel på mig?
Men ska jag vara ärlig så är jag så van att mamma åker in till sjukhuset, hon har ont i princip jämnt så det är inget ovanligt. Nu vet jag inte varför hon är inne, för när jag vaknade förut var pappa också borta, så jag antar att han åkt iväg till Skövde med.

Mest av allt önskar jag bara att mamma kunde bli friskt så vi slapp allt det här, det är jättejobbigt för henne såklart, men det är minst lika jobbigt för oss andra.
& jag är orolig, det ligger & gnager i mig. När jag får mod ska jag ringa till pappa & höra vad som hänt.

1 kommentar:

  1. cuh ogillar skarp:O:(

    finns för er:)<3
    pusssss<3<3

    SvaraRadera